سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

تقریبا سه ماه تا رسلمنیا فاصله داریم

احتمال اینکه لزنر و رینز در رسل مسابقه بدند زیاده.

همچنین گفته شده که داستان رولینز مقابل بیگ ایی، لشلی و اوونز، در رسل اجرا خواهد شد

در بخش زنان دو مسابقه ی زیر ثبت خواهد شد:

شارلوت مقابل بنکس

بیانکا مقابل بکی لینچ

 

لازمه بگم که با توجه به برخی طرحهای جدید، ممکن هست که این مسابقه ها تغیر بکنند.


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت20:07---26 دی 1400
رایانه دارم ولی فعلا ی مشکلی داره نمی تونم ازش استفاده کنم
دوباره باید بر تعمیر
پاسخ: شما پست بزن من ویرایش میکنم و عکس میزنم


یاشار رولینز
ساعت13:18---26 دی 1400
داداش من در روز ۲ یا ۳ پست می زنم اشکال نداره که.?
پاسخ: راحت باش داداش گلم


یاشار رولینز
ساعت10:20---26 دی 1400
داداش من چطوری می تونم مطالبم تو لوکس رو ویرایش بدن؟
عکس چطوری بگذارم
پاسخ: با موبایل نمیشه/ باید رایانه داشته باشی


یاشار رولینز
ساعت9:46---26 دی 1400
داداش من نویسنده شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 25 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر